مراکز خرید

۱۳۹۸ ۳۱ مرداد

مراکز خرید مشهد

 

از دیرباز  وقتی اسم مشهد الرضا را می شنویم نا خودآگاه یاد حرم امام رضا(ع) می افتیم اما در این میان وقتی به شهر مشهد سفر می کنیم ، قسمت اعظمی از مدت زمان سفرمان را به خرید سوغاتی اختصاص می دهیم. حال بماند که قیمت اجناس در بعضی از فروشگاه ها سر به فلک کشیده و از طرف دیگر همانطور که مستحضر هستید، صلاح بر این است که برای اطمینان از کیفیت سوغاتی هایی مثل زرشک و زعفران، آنها را از مغازه های معتبر خرید کنید.

شناخت مراکز خرید شهر کار چندان دشواری نیست چرا که رفت و آمد در این کلان شهر زیاد می باشد و شبانه روز مغازه ها باز و کسبه ها در حال فعالیت در کسب و کار مربوط به خود هستند. در این مقاله ما قصد داریم که شما را به آشنایی هر چه بهتر در مورد مراکز خرید مشهد راهنمایی کنیم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم.

کلان شهر مشهد دارای چندین مرکز بزرگ تجاری می باشد که از این بین می توان به مرکز الماس شرق، وصال ، پروما ، خورشید، آرمان ، بازار فردوسی ،  ویلاژ توریست و ... اشاره کرد. 

در ادامه به معرفی چند مورد از معروف ترین این مراکز می پردازیم تا در صورت سفر به شهر مشهد در درجه اول شناخت لازم از مراکز خرید آن را  داشته باشید.

 

 

 

الماس شرق، ترکیب هنر مدرن و سنتی

 

این مجتمع در 6 طبقه با راهروهای حلقوی میانی با شیب کم که دسترسی به تمامی طبقات را بدون آسانسور میسر میسازند، در سال 1384 افتتاح شده است .  الماسی بزرگ در قسمت گنبد مجموعه خودنمایی می کند که با ترکیب هنر معماری مدرن و سنتی ساخته شده است .

 

الماس شرق

 

الماس شرق

 

همزمانی خرید و تفریح از ویژگی های این مرکز است . فروشگاه های پوشاک ، سوغات ، صنایع دستی ، لوازم خانگی ، بلور و نقره جات در جای جای این مرکز به چشم میخورد .

 

الماس شرق

 

همچنین این مجموعه دارای امکانات تفریحی از قبیل آب نمای جامپینگ، شهر بازی سرزمین عجایب، سینما 5 بعدی، آکواریوم شهر دریایی، عکاسخانه سنتی و رستوران‌های سنتی، فست فود و کافی شاپ می باشد .

 

الماس شرق

 

الماس شرق

 

این مجتمع همه روزه پذیرای مسافران و ساکنان شهر می باشد  . مجتمع  اصلی از ساعت 9 الی 24 ، سینما 5 بعدی و شهربازی سرزمین عجایب از ساعت 10 الی 24، آکواریوم شهردریایی در دو شیفت از ساعت 10 الی 15 و  17 الی 23 و رستوران ها از ساعت 12 الی 1 شب، آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان هستند.

فاصله تقریبی تا حرم مطهر : 20 دقیقه ( 11 کیلومتر )

آدرس : انتهای بلوار خیام شمالی - منطقه گردشگری سپاد

 

مرکز خرید وصال

 

مجتمع وصال سپاد

 

مجتمع وصال سپاد

 

این مجتمع  با دارا بودن 400 واحد تجاری در 6 طبقه پذیرای عموم مردم می باشد . مجموع فروشگاه های متنوع، رستوران ، فست فود، هایپر مارکت و امکانات تفریحی از جمله آبنمای موزیکال ، پارک علمی ، آسانسور پانورما و امکانات رفاهی باعث بوجود آوردن این کانون گردشگری و تفریحی در منطقه سپاد مشهد شده است .

 

مجتمع وصال سپاد

 

مجتمع وصال سپاد

 

اولین مجتمع تخصصی مبل مشهد در این مجتمع می باشد .

 

مجتمع وصال سپاد

 

مجتمع وصال سپاد

 

فاصله تقریبی تا حرم مطهر : 20 دقیقه ( 11 کیلومتر )

آدرس : بلوار خیام شمالی - منطقه گردشگری سپاد - بلوار بهارستان - بهارستان 6

ادامه دارد ...

تصاویر مرتبط

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش های موردنیاز با * علامت گذاری شده اند.
0 دیدگاه در رابطه این مقاله وجود دارد.
0  نفر این تور را پسندیده اند.